BiPsikolog

ONLINE TERAPI

Online Terapi

Günümüzde birçok sorunla başa çıkmanız zor olabilir. Bu nedenle dilediğiniz her an, ulaşım ya da randevu alma stresine girmeden anında psikolojik destek alabileceğiniz hizmet sunuyoruz. Sizlere hizmet veren tüm Psikologlarımız alanında uzmanlaşmış ve doktorluk konusunda kendisini ispatlamış uzmanlardan oluşur. Online terapi desteğini ister yurtiçinden ister yurtdışından alabilirsiniz. Danışan ve Psikologlarımız gizlilik ilkesine uygun olarak görüşme yapar ve kayıt altına görüşmeler alınmaz. Online terapi sistemimize kayıt olduğunuzda tüm bilgileriniz 256 bit şifreleme ile korunur.

Online Terapi Nasıl Alınır?

Online terapi hizmetimizden yararlanmak istediğiniz 18 yaş altında olmamanız ya da kriz anında iletişim kurmamanız önerilir. Psikologlarımız hiçbir Danışana ilaç yazmaz. Bu nedenle yaşadığınız psikolojik sorunları paylaşmak için sakin ve uygun bir ortamda terapiye katılmanız daha sağlıklı olacaktır. Psikolog terapilerinin ofiste olduğu uygulamalardan tek farkı telefon ve görüntülü olarak iletişimin kurulmasıdır. Bunun dışında aynı profesyonel yardımı, talep edilen ve gerekli olan seans saati olarak alabilirsiniz.

Neden Online Terapi?

Yaşam döngüsünde karşılaştığınız zaman problemi, ulaşım, istediğiniz Psikolog kliniğinden randevu alamamanız gibi sorunlara çözüm olarak Online Terapi hizmetimizi kurduk. Online terapi hizmetimizde uygun olan ve sağlıklı bir terapi süreci yaşayacağınız ortamda destek sağlanır. İstediğiniz alandan elbette terapiye katılmamanız gerekir. Psikolog ve Danışan ilişkisinin gizliliği gereği görüşmeler esnasında kayıt yapılmamalı, yanınızda kimse bulunmamalıdır. Geleneksel terapi yönteminden, hasta ve doktor ilişkisinden farkı yoktur.

Online Terapi Alanına Giren Rahatsızlıklar

Online terapi alanına bazı psikolojik rahatsızlık ya da sorunlar girerken, ilaç ya da Psikiyatri alanına giren rahatsızlar söz konusu değildir. Rahatsızlığın boyutu, şiddeti ve seyri bunun belirlenmesinde etkendir. Alanında uzman Psikologlarımız terapi sırasında sizleri gerek gördüğünde Psikiyatri birimine yönlendirebilir. Psikolog tavsiyesine uymanızı ve destek almanızı bu anlamda önermekteyiz.

Online terapi alanında;

• Depresyon

• Anksiyete

• Panik atak

• Bipolar bozukluk

• Borderline

• Obsesif Kompulsif

• Aile terapisi

• Evlilik terapisi

• Çocuk ve ergen terapisi

• Cinsel terapi

• Fobi

• Bağımlılık

• TSSB

• Öfke

Bunun gibi daha birçok rahatsızlık Online Terapi hizmetimiz ile giderilen sorunlar arasındadır. Bu sorunların çözümlenmemesi ise ileride diğer rahatsızlıkların ortaya çıkmasına neden olmaktadır. Psikolojik destek her yaştan ve cinsiyetten kişinin alması gereken bir yardımdır. Bazen başa çıkılamayan problemler olabilir ve insan bünyesi her sorunu çözebilecek güce sahip değildir.

Online Terapi Neden Görüntülü Konuşma İle Olmalıdır?

Online terapiyi normal terapiden ayıran hiçbir faktör yoktur. Tüm uzman Psikologlarımız Doktorluk kimliğiyle görev almaktadır. Görüşmek istediğiniz online Psikologlarımızın asistanlarına ulaşabilir ve kısa sürede terapiye katılabilirsiniz. Sormak istediğiniz soruları asistanlara ileterek terapi öncesi önemli bilgileri alabilirsiniz. Online terapide de Psikologlarımızın Danışanlarıyla göz teması içerisinde olması önemlidir. Anlatımı, heyecanı, rahatsızlığın kişide bıraktığı etkisi ya da seyri yüz yüze görüşme ile olmalıdır. Dolayısıyla tüm görüşmeler görüntülü ve sesli olarak yapılır. Seansların başarılı geçmesi için yanınızda aynı klinik ortamında tek başınıza görüşme sağladığınız gibi Psikolog ile baş başa kalmalısınız. Online terapi yöntemiyle dilediğiniz zaman tekrar uzman Psikologlarımızdan destek alabilir, terapi sürenizi belirleyebilirsiniz.

Online Terapi Ne Zaman Başlar?

Online terapi hizmetimize başlamadan önce üyelik yapmanız gerekir. Hızlı üyelik yöntemiyle kısa sürede Online terapi merkezimize üye olursunuz. Uzman Psikologlarımız arasında dilediğinizi seçebilir, asistanlarıyla ön görüşme yapabilirsiniz. Terapi hizmetinden yararlanmak için ödeme seçeneklerimizden yararlanarak ödemenizi yapar, hemen ilk terapinize başlarsınız.

Online Terapi Ücretleri Nedir?

Online Terapi almak için zaman kaybetmiyor, anlık yaşadığınız sorunlarda kendinizi yalnız hissetmiyorsunuz. Kredi kartı, EFT ya da banka havalesi yöntemiyle yaptığınız ödeme sonrası, seçmiş olduğunuz uzman Psikologlarımız ile terapiye başlıyorsunuz. Terapilerin içerikleri, rahatsızlığınız ya da Psikolog fark etmeden en uygun ücret ile hemen sorunlarınıza çözüm buluyorsunuz.

Online Terapi Canlı Destek

Canlı destek hattımızla dilediğiniz saatte sizlere yardımcı olmaktan mutluluk duyuyoruz. Psikolog asistanlarımızdan bilgi alabilir, sormak istediğiniz her şeyi sorabilirsiniz. Sizlere vermiş olduğumuz canlı destek hizmetimiz, profesyonel destek hizmeti ekibi tarafından sağlanıyor. Hizmetimizde sizlere kolaylık sağlamak ve şeffaf bilgi sunmak adına anlık iletişim imkânı sunuyoruz.

Online Terapi Avantajları

Online Terapinin tüm online işlemlerde olduğu gibi sağladığı en büyük avantaj zamandan tasarruftur. Zamandan tasarruf ederek, kısa sürede sorunlarınıza çözüm buluyorsunuz. Özellikle tercih ettiğiniz bir Psikolog randevusu almak neredeyse imkânsızdır. Bazı Psikologların yaşadığınız şehirden uzak olması ya da Yurt dışında olmanız sorunlarınızla baş başa kalmanıza neden olabiliyor.

Online terapi hizmetimiz tam bu aşamada sizlere destek oluyor. Bireylerin yaşadıkları psikolojik sorunların, maalesef hangi şartlarda ortaya çıkacağı ve ne zaman sonlanacağı belli olmuyor. Önemli olan susadığınızda suya ulaşabilmenizdir. Biz her zaman ulaşılabilir bir Psikolog hizmeti sunuyoruz. Nerede olursanız olun, bir telefonun ucunda sizlere hizmet vermekten ve sorunlarınızı hafifletmekten yanayız. Birçok terapi yüksek seans ücretleri nedeniyle neredeyse yararlanılabilir yeteneğini kaybediyor.

Böylesi önemli olan ve Danışanın hayatını etkileyen bir sorunla, yüksek seans ücretleri nedeni ile kendi haline bırakmak meslek etiğimize uymuyor. Tüm süreçte dilediğiniz her an yanınızda olmanın verdiği gönül rahatlığıyla sizleri bırakmıyoruz. Uygun terapi ücretlerimizle kaliteli terapi imkânı sunuyoruz. Online terapinin avantajları arasında elbette zaman tasarrufu ve bütçe tasarrufu önceliklidir. Yurtdışı Danışanlara, Türk uzman Psikolog desteğini sunuyoruz.

Yurtdışında yaşayan ve kendini ifade edecek yeterli dil bilgisine sahip olmayan vatandaşlarımızın çoğu sıkıntılarıyla gurbet ülkelerde sıkıntılarıyla tek başına yüzleşmek zorunda kalıyor.

Tüm vatandaşlarımızı dünyanın neresinde olursa olsun kucaklıyor, profesyonel Psikolog desteğimizi esirgemiyoruz. Yüz yüze alacağınız terapi ile kendinizi yalnız hissetmeyecek, tüm sorunlarınızı paylaşacağınız profesyonel bir destek alacaksınız. Online terapi ile artık yalnız değilsiniz.