Online Psikolog & Terapi Seansları Kaç Dakika Sürer?

Günlük sorunlarla başa çıkabilmek adına zamandan tasarruf ederek evinizden online psikolog seansları ile terapiye katılabilirsiniz. Dilediğiniz Psikolog terapisini tercih ederken, ulaşım gibi stres yaratan sorunlar yaşamazsınız. Alanında uzman Psikologlardan alacağınız destek sayesinde ister yurtiçinden ister yurtdışından terapilere katılmanız mümkündür.

Yüz yüze terapi yöntemi ile arasında hiçbir fark olmayan online Psikolog desteğini almak için doktorunuzla özel görüşme yapacağınız bir ortamda bulunmanız yeterlidir. Online Psikolog seans tarihini, online ya da offline olmak üzere ileri tarihli olarak belirlemeniz mümkündür.

Online Psikolog Seans Süresi Nedir?

Hızlı üyelik gerçekleştirdikten sonra ileri tarihli Psikolog seanslarına katılabiliyorsunuz. Seans süresi 50-60 dk süreçlerde olup, ön görüşmede süre konusunda detaylı bilgi alabiliyorsunuz. Psikolog ile yapacağınız terapi ile bir sonraki seans süresini birlikte belirleyebilirsiniz.

Online Terapi Nasıl Alınabilir?

Online terapi alırken öncelikle terapi sisteminden seans satın almanız gerekir. Seans süresine uygun olarak diğer günlerde aynı Psikolog ile terapinize devam edebiliyorsunuz. Görüşmelerin tamamen gizlilik ilkesine uygun olarak yapıldığı, online sitede yer alan 256 bit şifreleme ile korunduğu bir alt yapıya sahiptir. Online terapi koşullarına uygun olmanız halinde dilediğiniz zaman sorunlarınız için profesyonel destek alabilirsiniz.

Online Terapiye Katılım Koşulları

Online terapiye katılım için öncelikle 18 yaş ve üzeri olmanız gerekir. Psikiyatri alanına giren konularda ve ilaç tedavisinde online Psikolog terapilerinin uygulanmadığı bilinmelidir. Günlük yaşamınızda karşılaştığınız birçok konuda Online Psikolog terapisine dilediğiniz zaman katılabiliyorsunuz. Görüşmelerin kayıt altına alınmıyor olması hasta doktor ilişkisini online ortamda da koruyor. İletişim yöntemi sesli ve görüntülü olarak gerçekleşir. Yüz yüze terapi gibi değerlendirilmeli, terapi anında sessiz ve tek başınıza olduğunuz bir alanda terapiye başlamalısınız.

Neden Online Psikolog?

Ulaşım, zaman ve anlık durumlarda Psikoloğunuzdan randevu almanız, uygun saatleri bulmanız sizi sorunlarınızla baş başa bırakabilir. İş ve özel yaşamınızda her gün yüzlerce farklı olaya maruz kalabilir, anlık desteğe ihtiyaç duyabilirsiniz. Böylesi durumlarda online terapi oldukça fayda sağlıyor. Bulunduğunuz çevreye yakın Psikolog bulmak ulaşım adına sizi strese sokabilir. Online Psikolog terapisini ise dilediğiniz uzman Psikologdan anında alabilirsiniz. Seans saatlerini seçebilir, düzenli olarak profesyonel yardım alabilirsiniz.

Online Psikolog Terapisinde Hangi Rahatsızlıklar Yer Alır?

Online terapi almanız için öncelikle rahatsızlığınızın Psikolog ilgi alanına girmesi gerekir. Bazı psikolojik sorunların tedavisi ilaçlı tedavi gerektirebilir. Böylesi durumlarda online Psikolog sizlere yol gösterici olacaktır. Online Psikolog ilaç yazmaz ve sizleri en yakın sağlık kuruluşuna yönlendirir.

Online Psikolog terapisinde;

• Depresyon
  • Panik atak
  • Fobi
  • Öfke kontrolü
  • Aile terapisi
  • Bipolar bozukluk
  • Evlilik terapisi
  • Cinsel terapi
  • Anksiyete

Bu rahatsızlıkları profesyonel destek ile çözmeniz mümkün olur. Her seansta kendinizi daha iyi hisseder ve sorunlarınızı daha kolay atlatırsınız. Anksiyete ve fobi gibi rahatsız edici hastalıklara çözüm bulmak için Psikolog randevusuna, ulaşım sorununa ve stresine girmenize gerek kalmayacak.

Online Terapi Görüşmesi Nedir?

Çevrimiçi olarak görüntülü ve sesli yapılan bir terapi yöntemidir. Doktorun ve hastanın olduğu, görüntülü görüşme ile yüz yüze terapi imkânının sağlandığı online Psikolojik danışmanlıktır. Görüşmelerin görüntülü ve sesli olması, alanında uzman Psikolog tarafından daha iyi anlaşılmanızı, iletişimin kuvvetli olmasını sağlar.

Online Terapi Avantajları

Online terapi almanın hastaya en büyük faydası anında ulaşım imkânıdır. Birçok psikolojik rahatsızlık yaşayan bireyler en uygun Psikolog bulmak, terapi randevusu almak adına zaman harcıyor. Randevu saatlerinin günlük yaşamınıza uygun olmaması sizi daha fazla strese sokabilir. Anlık yaşanan sorunlara hemen müdahale edilmesi yaşamı kolaylaştırır.

Bu nedenle Online Psikolog desteği alarak evinizden ya da kendinizi en rahat hissettiğiniz alandan, görüşme gizliliğine uyarak bağlantı sağlayabilirsiniz. Yapacağınız seans sürelerini seçebilir, bir sonraki seansınızı Psikoloğunuz ile belirleyebilirsiniz. Canlı destek hizmeti ile sorunlarınıza anlık çözüm bulacak ve sosyal yaşamınıza kaldığınız yerden devam edeceksiniz.