Online Psikolojik Danışmanlık

Online danışmanlık merkezi çeşitli alanlarda psikolojik rahatsızlıkları olan kişilerin problemlerine anında çözüm üretmek amacı ile kurulmuştur. Anında iletişim imkanları, problem odaklı çalışma şekli ve gizlilik kuralları çerçevesine gerçekleştirilen seanslar ile danışmanlık hizmeti sunulmaktadır. Kişisel özel yaşamın kuralları gereği, bir gereklilik olarak ortaya çıkan online terapi son yıllarda giderek daha fazla rağbet gören terapi şekli arasında yerini almıştır.

Bu talep fazlalığı dolayısı ile uzman Psikologlar ekranın arkasında her ne şekilde olursa olsun, problem odaklı olarak çalışmaya devam etmektedir. Sektörde uzman olan platformumuz sayesinde sorununuza odaklı olarak danışabileceğiniz Psikoloğu bulabilir ve istediğiniz zaman için randevu alabilirsiniz.

Online Çocuk ve Ergen Psikolojisi

Çocuk sahibi olan aileler daima en doğru yolları deneyerek çocuklarının gelişimini desteklemek isterler. Fakat bazı durumlarda erken çocukluk döneminde ve ergenlik döneminde aileler çocukları hakkında bazı endişeler taşıyabilirler. Bu durum ergenlik döneminde veya erken çocukluk döneminde çocukta yaşanan çeşitli sorunlardan kaynaklıdır.

Psikolog tedavisi için uygun psikoloğu bulamayan veya çocuklarını tedavi için ikna edemeyen aileler için online terapi hizmeti yöntemini geliştirdik. Ergen psikolojisi, erken dönem çocuk gelişim problemlerine dair sorularınıza çözüm bulabileceğiniz platformumuzu kullanabilirsiniz. Çocuk gelişimi alanında uzman olan Psikologlarımıza ulaşabilir ve yalnızca bir tuş ile isterseniz görüntülü olarak isterseniz de sesli olarak online tedavi sürecine başlayabilirsiniz.

Online Aile ve Evlilik Terapileri

Aile ve evlilik terapileri çoğu zaman eşlerin karşılıklı suçlamaları ve anlaşmazlıkları nedeni ile sıkıntılı bir sürece evirilebilir. Veya eşlerin herhangi birinin çözüm bulmak amaçlı diğer eşe sunmuş olduğu evlilik terapisi alma isteği yanıtsız kalabilir. Bu durumda kesin çözüm olarak online terapi hizmeti devreye girmektedir.

Eşlerin aynı anda katılımını gerektirmeyen, aile içi sorunların nedenlerine değinerek çözüm bulabileceğiniz bu platform sayesinde aradığınız huzura kavuşabilirsiniz. Aile içi problemlerin çözümüne dair sonuçlar elde etmek amaçlı, evlilik terapisi alanında uzman olan psikologlara konuyu danışabilirsiniz.

Bu imkan ile gizlilik haklarınız korunur, sosyal hayatta sıkıntı yaşar mıyım, sorunu ortadan kalkar. Ayrıca olumlu sonuç alındığı taktirde normalde terapiye olumsuz bakan eş bile ikna edilebilir.

Online Bipolar Bozukluk ve Mental Hastalıklar

Bipolar bozukluk ilk zamanlarda nedeni bilinmeyen ve ne olduğu kestirilemeyen bir hastalık türüdür. DMS-5 türü olan bu hastalığın belirtilerini danışarak online bir şekilde tedavi süreci hakkında bireysel danışmanlık hizmeti alabilirsiniz. Riskli ve hızlı bir şekilde kontrol altına alınması gereken bipolar bozukluk sürecini takip etmek ve en mantıklı kararları alabilmeniz için oluşturduğumuz platformumuz hizmetinizde. Sosyal hayatın baskılarından çekinen DMS-5 hastaları için oluşturduğumuz online terapi platformumuz daima danışanlarına destek olmaktadır.

Online İstediğiniz Saate Randevu Oluşturulabilir

Yoğun bir iş temposuna sahip olan danışanlar için geliştirmiş olduğumuz randevu saatini ayarlama seçeneği birçok avantaj sağlamaktadır. Danışanların bu süreci en kolay şekilde ve hayatlarının akışını etkilemeyecek şekilde yönetebilmesine imkan sağlıyoruz.

Sunduğumuz randevu saati ayarlama imkanımız sayesinde;

• Sosyal hayatınızı aksatmanıza gerek kalmaz,

• En uygun olduğunuz zamanda Psikologlar ile iletişime geçebilirsiniz,

• Yalnız olduğunuz bir zaman için randevu ayarlayabilirsiniz,

• İstediğiniz süre uzunluğunda randevu ayarlayabilirsiniz.

İstediğiniz terapi süresini ve şeklini ayarlamaya imkan sunan sitemiz sayesinde zaman sıkıntınız ortadan kalkar. En uygun şekilde online terapi imkanlarından eşit şekilde yararlanabilirsiniz.

Online Sesli Danışmanlık Hizmeti

Görüntülü danışmanlık hizmeti kimi zaman danışanların çekindiği bir yöntemdir. Yüz yüze görüşmeli olarak devam eden terapi şekillerinden de uzak duran hastalar için bu yöntemi geliştirdik. Sadece sesli bir şekilde uygun Psikologlar ile iletişime geçmenize imkan sunuyoruz. Özel hayatın gizliliğine değer veriyoruz ve bu isteğinizi değerlendirmeye alarak sesli şekilde terapi imkanını hizmete sokmuş bulunuyoruz. Tüm Psikologlarımızın sesli terapi verme hakkı bulunuyor. Bu nedenle istediğiniz Psikolog ile sesli bir şekilde iletişime geçebilir ve danışmanlık hizmetinden yararlanabilirsiniz.

Online Görüntülü Danışmanlık Hizmeti

İş hayatı yoğunluğu olan fakat çeşitli nedenlerden dolayı terapi alması gereken kişiler için en uygun yöntem, olan online terapi yönteminin kameralı versiyonunu geliştirdik. Almış olduğunuz randevu saatinde Psikologlarımız ile kameralı olarak iletişime geçebilir ve danışmanlık alabilirsiniz. Özellikle pandemi nedeni ile evlerinde olan ve mental olarak rahatsızlıkları olan kişiler için bu yöntem en ideal yöntemler arasında ter alıyor. Bizlerde sıkıntıları olan fakat çeşitli nedenler ile zamanından ayıramayan kişilere yardımcı olmaya devam ediyoruz. Böylelikle en iyi Psikologlar ile nerede olursanız olun dünyanın her yerinden iletişim kurabilmenizi olanaklı kılıyoruz.

Online Hemen Asistanlara Sorun!

Her zaman ekranın diğer ucunda olan ve alanında uzman olan asistanlarımız sayesinde sitenin işleyişi hakkında genel bilgiler elde edebilirsiniz. İstediğiniz herhangi bir zamanda iletişim kurabilme imkanınız bulunan asistanlarımız sayesinde zamandan tasarruf elde eder ve sorularınızı sorabilirsiniz.

Özellikle uygulamanın işleyişi hakkında, verilen hizmetlerin türleri hakkında ve yasal haklarınız konusunda iletişime geçebileceğiniz çalışma arkadaşlarımız en yüksek oranda yarar sağlamak için çabalamaktadırlar. Ödeme yolları hakkında bilgi almak için, randevu değişimi süreci için ve online terapinin uygulanma süreci hakkında bilgilere erişebilme imkanınız bulunmaktadır.

Online Uygun Fiyatlarla Psikolojik Danışmanlık

Oldukça yüksek fiyatlar ile hizmet sunan yüz yüze danışmanlık hizmetini evinize uygun imkanlar ile getiriyoruz. Yüksek fiyatlar ödemeden ve isterseniz yüz yüze görüşmeleri tamamen sesli terapi şeklinde alarak en yüksek oranda avantaj elde etmenize olanak sağlıyoruz. Sesli ve kameralı şekilde alınan online terapi şekillerinin fiyatları değişmektedir.

Buna rağmen normal terapi ücretlerinden daha düşük olmaları nedeni ile giderek en çok tercih edilen terapi yolları arasında yer almaktadır. Kazanç elde etmekten çok danışanlara en yüksek oranda verim sunmak amacı ile işimizi yapmaktayız. Tüm psikologların sesli ve kameralı olarak vermiş oldukları online terapi hizmetlerinin ücretleri değişiklik göstermektedir.

İş hayatı olan bireylerin yüz yüze terapi imkanından yararlanmasını olanaklı kılıyor ve bu imkanları en uygun fiyatlar ile sunuyoruz. Üstelik çeşitli türlerde ödeme imkanlarımız da mevcuttur. Ödeme imkanları hakkında hem site asistanı ile iletişime geçebilirsiniz hem de danışmanlık hizmeti almak istediğiniz Psikologlar ile bu konuyu konuşabilirsiniz.

Kaliteli Hizmet Politikası

Gizlilik kuralları başta olmak üzere, ödeme işlemleri, kişisel bilgilerin bulunduğu sistem tamamen site çalışanlarımızın kontrolündedir. Bir başka kişinin bu bilgilere erişebilmesi imkansızdır. Özel hayatın gizliliğine önem veren çalışma şeklimiz bizleri yıllardır en çok tercih edilen online terapi platformu haline getirmiştir. Ayrıca her an sorularınıza yanıt bulmanız imkan verecek olan asistanlarımız kaliteli hizmetlerine devam etmektedirler.

Sitemizde yer alan tüm Psikologlar tek tek elemeden ve mülakatlardan geçerek site içerisinde danışmanlık verme hakkı ede etmektedirler. Tüm Psikologlar alanlarında uzman olan yetenekli, bilgili kişilerdir. Bu nedenlerden dolayı danışmanlık hizmeti alırken endişe duymanıza gerek yoktur. Psikolog tanıtım alanında uzmanlarımızın hangi alanda uzman olduğunu görebilirsiniz.

Ayrıca sesli olarak ve kameralı yöntem ile verdikleri bu hizmetler için ne kadar talep ettiklerini görebilirsiniz. Olası bir problem anında asistanlara danışabilir ve danışmanlığınızı sonlandırabilir veya farklı bir Psikolog ile terapi sürecine devam edebilirsiniz. Bu imkanları sizlere kaliteli hizmet anlayışımız çerçevesinde sunmaya devam ediyoruz.